עורכת דין

הבהרה


ברוכים הבאים לאתר של עורכת הדין הלנה גומלסקי! הנהלת האתר שואפת לספק מידע מדויק ועדכני על השירותים שלנו. עם זאת, אנא שימו לב לנקודות הבאות:

  1. תוכן המידע

    כל המידע המוצג באתר זה הוא למטרות מידע בלבד. איננו מתחייבים על דיוק, שלמות או עדכניות המידע הנמסר. המשתמש אחראי על כל פעולה הנעשית על סמך מידע שהושג מאתר זה.
  2. ערבויות משפטיות

    המידע באתר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי או המלצה. לפני קבלת החלטות כלשהן הקשורות לבחירה או שימוש בשירותים כלשהם, אנו ממליצים לפנות לייעוץ מקצועי.
  3. הגבלת אחריות

    עורכת הדין הלנה גומלסקי אינה אחראית לכל נזק או הפסד שעלול להיגרם כתוצאה משימוש או אי יכולת שימוש באתר זה. זה כולל, אך לא מוגבל, לבעיות טכניות, שגיאות, השמטות או הפרות שלמות הנתונים.
  4. קישורים למשאבים חיצוניים

    האתר שלנו עשוי להכיל קישורים למשאבים חיצוניים שאינם מנוהלים על ידינו. איננו אחראים על התוכן, מדיניות הפרטיות או נוהגי האתרים של צדדים שלישיים. המעבר לקישורים כאלה נעשה על אחריותכם.
  5. שינויים במידע

    המידע המוצג באתר עשוי להשתנות בכל עת ללא הודעה מוקדמת. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לערוך שינויים בתנאים ובתנאי האתר, וכן בשירותים שלנו.
  6. שימוש בנתונים

    כל נתון שנאסף דרך האתר שלנו מעובד בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו. אנו שואפים להגן על המידע האישי שלך ולהשתמש בו רק בהתאם לחוקים והתקנות הקיימים.


בביקור ובשימוש באתר זה, אתה מסכים לתנאים של כתב ויתור זה. אם יש לך שאלות או שאתה זקוק למידע נוסף, אנא צור איתנו קשר: elenag.adv@gmail.com

דילוג לתוכן