דוגמא לייפוי כח

ייפוי כח

אני החתום מטה __________ ת.ז. ________ מרח’ ____________, ממנה בזה את _______________, לייצגי בעיניין

מבלי לפגוע בכלליות המינוי הנ”ל יהיו באי כוחי רשאים לעשות ולפעול בשמי ובמקומי בכל הפעולות הבאות, כולן או מקצתן הכל בקשר לעניין הנ”ל ולכל הנובע ממנו כדלקמן:

  1. לחתום על ולהגיש בשמי כל תביעה או תביעה שכנגד, ו/או כל בקשה, הגנה, התנגדות, בקשה למתן רשות לערער, ערעור, דיון נוסף, הודעה, טענה, השגה, ערר, תובענה או כל הליך אחר הנוגע או הנובע מההליך הנ”ל ללא יוצא מן הכלל.
  2. לייצגני ולהופיע בשמי ובמקומי בקשר לכל אחת מהפעולות הנ”ל בפני כל בתי המשפט, בתי הדין למיניהם, רשויות ממשלתיות, עיריות, מועצות מקומיות ו/או כל רשות אחרת, עד לערכאתם העליונה, ככל שהדברים נוגעים או קשורים לעניין הנ”ל.
  3. לנקוט בכל הפעולות הכרוכות בייצוג האמור והמותרות על-פי סדרי הדין הקיימים או שיהיו קיימים בעתיד ובכללם הזמנת עדים ומינוי מומחים, והכל על-פי הדין שיחול וכפי שבא כוחי ימצא לנכון.
  4. למסור כל עניין הנובע מהעניין האמור לעיל לבוררות ולחתום על שטר בוררות כפי שבא כוחי ימצא לנכון.
  5. לחתום על הסכם פשרה בעניין תביעת מייפה כוח רק לאחר קבלת הסכמתו.
  6. להוציא לפועל כל פס”ד או החלטה או צו, לדרוש צווי מכירה או פקודות מאסר ולנקוט בכל הפעולות המותרות על פי חוק ההוצאה לפועל ותקנותיו.
  7. לנקוט בכל הפעולות ולחתום על כל מסמך או כתב בלי יוצא מן הכלל אשר בא כוחי ימצא לנכון בכל עניין הנובע ו/או הנוגע לעניין הנ”ל.
  8. לגבות את סכום התביעה או כל סכום אחר בכל עניין מהעניינים הנ”ל לרבות הוצאות בית המשפט ושכר טרחת עו”ד, לקבל בשמי כל מסמך וחפץ ולתת קבלות ושחרורים כפי שבא כוחי ימצא לנכון ולמתאים.
  9. לבקש ולקבל מידע שהנני זכאי לקבלו על פי כל דין מכל מאגר מידע של רשות כלשהי הנוגע לעניין הנ”ל.
  10. להעביר ייפוי כח זה על כל הסמכויות שבו או חלק מהן לעו”ד אחר עם זכות העברה לאחרים, לפטרם ולמנות אחרים במקומם ולנהל את עניני הנ”ל לפי ראות עיניו ובכלל לעשות את כל הצעדים שימצא לנכון ומועיל בקשר עם המשפט או עם עניני הנ”ל והריני מאשר את מעשיו או מעשי ממלאי המקום בתוקף ייפוי כח זה מראש.

 

הכתוב דלעיל ביחיד יכלול את הרבים ולהפך.

ולראיה באתי על החתום, היום _____________

 

 

הנני מאשר/ת את חתימתו של הנ”ל.

 

דילוג לתוכן