רשלנות רפואית

מערכת היחסים בין חולה לרופא מבוססת על אמון. החולה מאמין שהרופא יעשה כמיטב יכולתו כדי לאבחן את המחלה בצורה הטובה ביותר ולספק את הטיפול הנכון ביותר, כפי שמכתיבים לרופאים כללי האתיקה הרפואית

לעיתים במערכת יחסים בין חולה לרופא ישנן בעיות שונות של רשלנות רפואית או טיפול רפואי לקוי. דבר כזה יכול להתרחש בשל מגוון סיבותבעיות אישיות של רופאים, שחיקה של רופאים, בעיות הנובעות משחיקה זו כמו דיכאון, התמכרות, או שחיקה באמפתיה של הרופא, גזענות, גילנות (הפליה על רקע גיל המטופל), הפלייה לרעה של מטופלים עניים, או בשל בעיות שונות הקשורות לכשלי שוק בתחום הבריאות, כולל השפעת חברות התרופות על מערכת הבריאות ובעיות שיווק תרופות.

טיפול רפואי רשלני עלול לגרום לנכות קשה, להחמרה של המצב הקיים, לעוגמת נפש, כאב וסבל, לאובדן כושר עבודה ואף להביא למותו של המטופל. תפקידו של הרופא אינו מסתיים בהענקת הטיפול בלבד ועל כתפיו מונחת האחריות כלפי המטופל באבחון המחלה, בחירת ההליך הרפואי המתאים ביותר, מעקב אחר הטיפול והבדיקות, תשומת לב להליך להתאוששות לאחר הטיפול וכו‘.

מדי שנה מוגשות בישראל אלפי תביעות בגין רשלנות רפואית, כאשר ממוצע הפיצויים הנפסקים בעבור החולים הזוכים בבתי המשפט עומד על עשרות אלפי שקלים (ולעיתים אף מעבר לכך). מסקרים שנערכו בנושא עולה כי משרד הבריאות, חברות הביטוח וקופות החולים משלמות מדי שנה סכום כולל של כרבע מיליארד שקל בעקבות תובענות רשלנות רפואית.

משרדנו מייצג תובעים בלבד בתביעות רשלנות רפואית, כנגד צוות רפואי, רופאים, בתי חולים, קופות חולים ומשרד הבריאות.

במידה והינך סבור כי אתה או מי ממשפחתך נפגע עקב רשלנות רפואית, קבע פגישה ללא התחייבות להערכת סיכויי תביעתך.

תן לנו לעזור לך!

אם אתה צריך עזרה אנא פנה אלינו. ניצור איתך קשר תוך יום עסקים אחד. או, אם אתה ממהר, פשוט התקשר אלינו עכשיו.

054-6335681

לא מצאתם את המידע שאתם צריכים?

התקשרו: 054-6335681

elenag.adv@gmail.com
·  רחוב הדולפין 16 תל אביב
דילוג לתוכן